mandag den 26. november 2012

Ønskeseddel

Kære Julemand
Jeg har forsøgt at finde dig på Facebook, men hvilken af de mange julemændsprofiler, -pages, -groups, og -communities er egentlig din? Det gør mig altså lidt forvirret og også lidt bange, at der er så mange af dem.

Med min barnetro i behold og min fornuft på standby skriver jeg derfor denne ønskeseddel, da jeg tænker: Hvis mine ønsker er oprigtige og kommer fra hjertet, så læser du med over min skulder og vil gøre alt for at opfylde dem. Der er jo bare de magiske tre - indtil videre.

1) Endorfinplastre eller -tyggegummi
Af og til mærker jeg, at jeg ville have virkelig godt af en stor portion endorfiner, men jeg kan simpelthen ikke tage mig sammen til at gøre noget ved det. Så kunne det være rart med et plaster eller noget tyggegummi til lige at kickstarte systemet.

2) Søgelys (Dual/TwoSpots-udgaven)
Nogle gange vil jeg gerne være i søgelyset, men kan ganske enkelt ikke finde det nogen steder. Andre gange leder jeg efter noget i mig selv, men går rundt i mørket i lang tid uden at finde det.

3) Kussemagnet (manuel)
Nogle gange oplever jeg visse vanskeligheder ved at tiltrække kvinder og måske i endnu højere grad: at fastholde dem. Jeg forestiller mig, det ville være noget lettere, hvis jeg havde sådan en 'kussemagnet'. Det skal ikke være den fuldautomatiske, da jeg gerne selv vil have lidt styr på, hvem der bliver tiltrukket af den.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar