tirsdag den 7. juni 2011

Superdansker

Quiz - Indfødsretsprøven juni 2011
Dit resultat
  • Du havde 38 rigtige besvarelser
  • 2 var forkerte
  • Tidsforbruget var: 03:56 min

Det er jeg naturligvis glad for. Hvad jeg så end skal bruge det til. Jeg vil nu ikke blive overrasket, hvis folk, der ikke er vokset op i læ af liguster og til duften af branket svinehud, kan få lidt udvisningsangst over den.

Selv troede jeg rent faktisk, at homoseksuelle godt kunne blive gift (er der ikke noget med, at de godt kan få en velsignelse eller noget i den stil?). Og så jeg havde fortrængt (glemt), at EU-parlamentarikerne sidder i hele fem år af gangen.

Resultatet viser altså, at jeg forestiller mig ligestillingen bedre, end den rent faktisk er, og tror, at EU-Parlamentet naturligvis følger den danske grundlovssikrede valgrytme: ergo er jeg SUPERdansker.

2 kommentarer:

  1. Tillykke. Virkelig. Et velment tillykke. Det er lige før, det er nemmere at bestå videnstesten på Danmarks Journalisthøjskole end den dér dansker-test. Dét er sgu skræmmende.

    SvarSlet
  2. Ja, det er bestemt ikke en test for børn - af anden hudfarve end leverpostej.

    SvarSlet