tirsdag den 11. december 2012

nu er jeg fan

Datteren er på efterskole. Det er godt for hende, selvom jeg jo ser hende alt for lidt. Men chancerne for, at det bliver anderledes, når hun begynder på gymnasiet næste år, er nok ikke så store, så jeg kan ligesågodt vænne mig til det, vel.

I weekenden var jeg atter til Forældredag på Femmøller Efterskole, hvor begge linjer (teater- og musik-) optrådte med deres nyeste forestillinger. Datteren, som går på musik, var meget begejstret for teaterlinjens performanceforestilling "Hide and Seek", der handlede om identitet, mobning, selvværd og i den dur. De indrammede forestillingen med et - har jeg på fornemmelsen - ret kendt nummer af Imogen Heap.


Selvom hun er klassisk uddannet, ligger hun i den poppede ende af musikbarometeret, men med en del skæve indfald - a capella, elektroindie, fine tekster. Det kan man blandt andet se af den ikke-officielle video nedenfor (se på YouTube og Vis mere).

Og så har hun lige haft fødselsdag og er ved at løbe en en ny plade igang, kan man forstå på hendes hjemmeside, der også afslører, at hun er pænt dygtig til at bruge de sociale medier i kontakten til sine fans.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar